Myggnät

Klickade just hem vars ett myggnät till mig och Kajsa, ett riktigt hardcore sådant. Det går enkelt att hänga upp över sängen, är impregnerat med myggmedel och reseanpassat så det tar liten plats. Fick en mindre chock när jag hittade det för 349 kr idag på Naturkompaniet i stan men efter lite efterforskningar hittade jag det istället på outnet.se, en friluftsida där det istället gick loss på 239 kr. Fortfarande dyrt för en myggnät kan man tycka men det var det billigaste (och enda) jag hittade.
Nu vill jag sluta lägga mina pengar på sånt här och istället komma iväg och med glädje betala för häftiga upplevelser, god mat och exotiska souvenirer.

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0