Packning

Att packning framkallar en viss ångest hos mig kan nog de flesta som känner mig förstå. Bara det faktum att jag för flera veckor sen hade en mardröm där jag var tvungen att packa hela min väska på 30 minuter för att inte missa flyget samtidigt som Kajsa aldrig blev färdig för att hon skulle dammsuga först förklarar ganska mycket. Min packlista är flera sidor lång samt uppdelad i både kategorier och underkatergoier, kontrollfreaket i mig lever loppan helt enkelt. Packningsprocessen innebär även att mitt rum just nu ser ut så här:
Väskan till höger, handbaggadet där brevid, saker utspridda över hela golvet och sängen samt vågen såklart. Just nu väger min väska 11,5 kg och jag är nästan klar. Dock är inte en-kilos-australienboken nerpackad ännu... men max 13-14 kilo blir det, sen får det vara nog! (ska ju ha liiite plats för nya grejjer också)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej tjejer! Hoppas att ni har det super och att ni njuter av värmen! Jag har börjat planera vad jag ska packa till min egen resa, och undrar vad ni har för volym på era väskor? Alltså hur många liter? Kram Malin L

2011-12-01 @ 10:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0